dimarts, 27 de novembre del 2012

Dos gèneres, una amistat


Categoría A


Finalista


DOS GÈNERES, UNA AMISTAT

Em dic Laia i tinc desitjos per acomplir, preocupacions que resoldre, somnis al calaix…
Com a bona adolescent, tinc un grup d’amigues; la Mireia, l’Empar i l’Anna. Ens torna boges el Justin Bieber, agafar les brotxes de maquillar a les mares, provar-nos tacons, anar de compres…
Amb el Carles, no monte en skate, no jugue als videojocs i em molesta al oïts quan diu alguna paraulota.
Està clar que el meu millor amic Carles i jo som diferents!
Però, em fa riure com ningú, sempre ve buscant el meu consell…
I és que tenim els mateixos desitjos per acomplir, les mateixes preocupacions per resoldre, els mateixos somnis al calaix…


María Ortega Ciscar
Curs: 1r E.S.O.
Centre: Col·legi “Els Tarongers” GANDIA
Nom professora responsable: Rosa María Fernández Rosado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada